Out of the Blue

Out of the Blue is een eigentijds powertrio bestaande uit: Tijmen – gitaar en leadzang, Paula – bas en backingvocals en op drums de altijd funky-groovende Edwin.

De band bestaat sinds 2019 en speelt toegankelijke en afwisselend klinkende bluesrock/poprock , met lekkere gitaarsolo’s en vaak tweestemmige zang. Het geluid van de band samengesmeed tot een aanstekelijk geheel van vertrouwde bluesklanken met een drijvende beat. Behalve gitaargoden als Stevie Ray Vaughn en Jimi Hendrix is Out of the Blue ook beïnvloed door bands als Wishbone Ash en CSN&Y, waardoor hun nummers net wat extra’s hebben.

Datum
19 okt 2025
Verlopen!
Tijd
18:00 - 21:00
Lees meer
Lees meer
Locatie
Café Atlanta
Café Atlanta
Staringplein 40 Arnhem